Dejun Hummus mie, hummus tie

Ola!

Am avut o cerere de hummus din partea prietenelor papilele, asa ca am chemat cativa prieteni sa-l josgatim.

Am iesit in gradina si-am cules :

naut

patrunjel

usturoi

seminte de susan

ulei presat la rece(masline si susan)

suc de lamaie

sare de mare

rosii cherry

boia de ardei dulce

Am pus de ieri nautul la inmuiat si pana azi isi dublase masa musculara. Sper sa nu fac la fel. L-am fiert la foc mic vreo doua ore si l-am facut pasta cu mixerul vertical. Am adaugat intre timp usturoiul taiat marunt(sau facut mujdei), ulei de masline, susan, sare de mare, boia  si pasta de susan(Tahini in cluburi mai selecte). Am obtinut pasta de susan prin mixarea unui pumn de seminte de susan cu apa si ulei de susan. Am alaturat o salata de patrunjel si o rosie cherry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E bine ca din cand in cand sa fii recunoscator si sa dai inapoi din ce primesti. Asa ca am mai facut niste bomboane de curmale pe care le-am pus in caserole. In alte caserole am mai pus cate o portie de hummus si salata. Au iesit 23 de portii pe care le-am impartit in strada celor care parea ca au nevoie.

 

 

 

 

 

 

 

 

..cu ajutorul oamenilor dragi si a fotografului

 

 

 

 

 

 

 

 

am reusit sa terminam in timp util

 

 

 

 

 

 

 

 

Mai facem?

Pofta buna!

5 responses to this post.

  1. Exista o corelatie evidenta, asadar, intre inmuiere si masa musculara. Cand faci muschi, ti se inmoaie.

    Răspunde

  2. Draga Pestisor, foarte frumos gestul tau.

    Răspunde

  3. You are amazing… I am not talking now about your talents as chef or writer…you know

    Răspunde

  4. felicitari pentru initiativa! lumea are nevoie de mai multe gesturi asemanatoare …

    Răspunde

Lasă un comentariu