Cina cu ciuperci

Salu!

Am o idee de reteta de  hamburger – fara sunca si burger. Incercati-o pana n-o fura Burger King!

Pentru doua portii :

4 ciuperci de aceeasi marime

cateva nuci caju

o smochina proaspata

cateva frunze de busuioc

Am curatat ciupercile, le-am taiat incat sa se suprapuna si le-am umplut cu caju si smochina(una) si caju si busuioc(alta). La capitolul umplutura va puteti juca cu ce va place. Combinatia ciuperca-smochina-caju mi s-a parut castigatoare, insa nici  cu busuioc nu-i de aruncat. O idee buna ar fi sa lasat proximativ 30 de minute ciupercile in suc de portocala si lamaie, dupa care sa le uscati.bun

Pofta buna!

 

 

2 responses to this post.

  1. Caju uscat sau inmuiat in apa ca pt lapte?:)
    Ps:Suna super bine:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

