Cina de mare

Ola!

Algele-s nutritive, gustoase si usor de facut. Au si o nota de exotism, iar fetele sunt impresionate in fata mancarurilor cu nume ciudat.

Din cutia cu minuni am scos pe masa :

o mana de alge de mare(initial am cautat wakame, dar nu am gasit)

1 lingura ulei de susan presat la rece

1 lingura sos tamari

2 linguri ghimbir ras

1 lingura sirop de agave(miere)

seminte de susan

1/2 ceapa uscata

2 catei de usturoi

o mana de nuci caju

sucul de la 2 lime

cateva goji

apa

 

Am lasat la inmuiat algele 15 minute, le-am scurs bine si le-am frecat cu uleiul de susan, sosul tamari, 1/2 de lingura de ghimbir, siropul de agave, sucul de la  o lime, ceapa taiata marunt si 1 catel de usturoi tocat.

Din caju, lime, 1 catel de usturoi pisat, restul de ghimbir si putina apa am facut un sos din care am oprit jumatate, iar peste restul am adaugat cateva goji pentru un alt sos mai dulce-amarui. Cum n-aveam stare, am luat 3 frunze de vita si am facut cateva rulouri cu alge ca sa fie mai usor de imbinat cu sosurile.

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

Lasă un răspuns

