Dejun Nautul oparit

Salu!

Mi se face pofta de leguminoase, asa ca am scos la iveala o mana de naut crud de care sa ma pot bucura alaturi de cateva legume. Un sos de rosii ar fi bun, insa pana la rosii mai e. Dar la Matache au rosii uscate la soare. Si-am incropit :

o mana de naut

cateva felii de rosii uscate

2 fire busuioc proaspat

o ceapa rosie

ulei presat la rece

coriandru

Am lasat nautul de aseara la inmuiat si astazi l-am fiert pana a devenit moale. Am facut o pasta din rosiile uscate, ulei si putina apa. Dupa am amestecat nautul cu sosul, busuiocul maruntit si coriandru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu m-a lasat sufletul si constiinta sa nu fac o salata de vlastari, care sunt o binecuvantare pe pamant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

2 responses to this post.

  1. Posted by TATIANA on martie 6, 2012 at 2:10 am

    Te rog…..unde la Matache ai luat rosii uscate? Merci.

    Răspunde

    • In hala mare cu legume si fructe sunt doua tarabe cu nuci/seminte, langa cele doua intrari. La cea de la intrarea principala(intrare lipita cu hala de lactate) au rosii uscate, 3 lei/100 g parca.

      Răspunde

Lasă un comentariu