Mic dejun zambaret

Ola!

Daca n-am mai mentinat de sucurile verzi de dimineata nu inseamna ca nu le recomand sau nu le beau. Astazi am descoperit, ascuns intr-un colt,  un secret al gustului sucurilor verzi : menta. 2-3 ramurele-ramurici de menta schimba in bine gustul neprietenos al clorofilei.

Cu mana pe inima si credinta in frumos am stors la Lexen :

o mana de iarba de grau ( de AICI )

2 legaturi de patrunjel

3 fire de menta

putin bors

 

Pe care l-am baut :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Repetez : sucul verde necesita jumatate de ora timp de digestie, eventual beti un pahar de apa dupa.

Si cum senzatia poftei de rontait m-a atacat, am pus in blender un pumn de faina de orez peste care am adaugat apa calda(cat sa o pot bea). Am strecurat, dupa am blenduit laptele de orez cu o banana si o lingura de sirop de agave.  In amestecul asta am pus fulgi de ovaz, stafide, merisor, curmale, seminte de canepa, polen si nelipsita scortisoara. Am lasat un pic la inmuiat si parca a fost cel mai bun mic dejun de saptamana asta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

 

CUM SA CRESTI SINGUR IARBA DE GRAU

Lasă un răspuns

