Cina Sfecla cucerita

Ola!

Doua vesti bune azi : au venit vlastarii de la El Dor Plant si siropul de agave si condimentele de la AFAF . Si cum perioada asta fara avocado m-a epuizat, am zis o rugaciune si-am inmiresmat o sfecla.

M-au ajutat :

1 sfecla mare

2 avocado

o ceapa uscata

usturoi

marar

o mana de caju

1/2 lingurita de turmeric

vlastari de trifoi si de varza rosie

Am taiat o sfecla mare pe jumatate, dupa am taiat o fasie subtire si am pus-o la fiert vreo 10 minute, cat sa fie usor de ros. Umbla vorba prin sat ca sfecla rosie nu-si pierde proprietatile prin fierbere. Am baut apa in care a fiert dupa ce s-a racit.

Am facut o pasta din avocado, jumatate de ceapa, usturoi si marar. Am facut alta pasta din caju maruntit, turmeric, ceapa verde si ceapa uscata. Dupa am decorat dupa bunul plac :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre vlastari si de ce trebuie consumati : CLICK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

5 responses to this post.

  1. Am belit pl, ce ne facem fara avocado?

    Răspunde

  2. Nu facem nimic fara. O sa redenumesc siteul in sus avocado!

    Răspunde

  3. Pai atunci o sa pun si eu vreo doua hectare de avocado la primavara

    Răspunde

  4. Posted by clujanu on februarie 9, 2012 at 2:39 am

    aspru fecior, dar sunt neste termeni, acolo cu sfecla, pe care nu-i inteleg!

    Răspunde

  5. finule batran, rogu-te sa-mi spui care sunt!

    Răspunde

Lasă un comentariu