Cina cu bălării

Salu!

Bunăoară, la un restaurant, am comandat o salată, iar garconul mi-a replicat amuzat : Domnu’, are numai bălării! Nu m-am simțit jignit, mai ales că a pus accentul pe virgulă.

Acum, că a venit primăvară cu bălăriile ei, le-am amestecat într-o farfurie.

Folosit-am :

leurdă

untișor

avocado

sucul de la o lămâie

o linguriță de miere

o lingură de semințe de chia

1/2 ceapă roșie

ulei foarte virgin presat la rece(o lingurita maxim)

sare și condimentele preferate

roșii cherry

Din leurdă, untișor(tocate), avocado, suc de lămâie și miere am frământat o specialitate gustoasă și am lăsat la înmiresmat. Am pus semințele de chia în apa(de 7-8 mai multă apa decât semințe) timp de 15 minute și am tocat ceapă roșie . Când chia a devenit o pastă gelatinoasă am pus peste uleiul, niște suc de lămâie și condimente. Am băgat totul într-o formă și-am format o construcție de bălării.

editPicture 181

  Despre semintele de chia scrie bine Ligia AICI . 
Picture 193 (1)

Pofta buna!

Lasă un răspuns

