Cina ContraPorc

Salu!

Am vazut la TV ca presedintele nu mananca porc anul asta. M-am gandit sa-i dau o alternativa vitaminizanta si digestiva.

Am pus in alternativa :

2 rosii

1 catel usturoi

un pumn de grau incoltit

1 morcov

1 legatura patrunjuel

putina apa

 

Am facut o pasta din grau, usturoi, miezul rosiilor si apa(in mixer). Am dat pe razatoare morcovul si am amestecat cu pasta si patrunjelul.  Am umplut rosiile cu ce a iesit. In loc de rosii se poate folosi avocado sau ardei gras.

CRACIUNPofta buna!

Lasă un răspuns

