Cina Conosfecla

Salu!

Am luat si eu o forma patrata si cum e normal, mancarea s-a patratit si ea. Asa s-a construit un bloc de conopida si sfecla.

Materiale de constructie :

cateva moturi de conopida

o sfecla mica

o mana de migdale

o mana de seminte de dovleac

usturoi dupa gust

In mixerul cu lama S am maruntit conopida, dupa am maruntit si migdalele. Am amestecat conopida, migdalele faina, semintele de dovleac su usturoiul pana s-a facut o pasta. Am pus in forma, am ras deasupra niste sfecla rosie si-am lasat la intarit. Dupa ce l-am dat in folosinta, blocul a fost mancat de-un urias.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

