Cina

Salu!

Dintr-un morcov si-un pic de dovlecel poate sa iasa o cina satioasa. C-un pic de nuci, c-un pic de usturoi si-o farfurie.

Participanti :

1 morcov mare

1/2 de dovlecel

o mana de nuci de macadamia(braziliene, caju, migdale)

usturoi dupa gust

semintele de la 1/2 de rodie

 

Cu ustensila de curatat cartofi am taiat in forma de paste morcovul si jumatate de dovlecel. In mixerul cu lama S am maruntit nucile(eu am folosit  o combinatie de macadamia si braziliene) si am pus peste o ceasca de apa si usturoi. Cel mai mult mi-a luat sa separ semintele din rodie, pe care le-am amestecat cu restul pentru gust si aspect. Din pacate-s timide si n-au aparut in poza.

 

Pofta buna!

2 responses to this post.

Lasă un răspuns

