Mic dejun

Salu!

Am alergie la oua. Devin agitat in preajma lor cand le vad in tigaie. Daca doctorii-s compromisi si nu stiu ce vorbesc, sunt sigur ca oricine om realizeaza ca o prajeala nu poate avea nutrienti. A doua veste buna e ca mi-am luat rasnita de cafea.

Am folosit :

1/2 cana seminte de in

1/2 cana seminte de susan

1/2 cana fulgi de ovaz

1 lingurita miere

1 lingurita ulei de cocos(daca aveti, daca vreti)

 

Semintele si fulgii se macina in rasnita de cafea(in sfarsit, ceva bun asociat cu cafeaua!) si se amesteca cu mierea si uleiul.

Pofta buna!

6 responses to this post.

  1. O idee grozava!!

    Răspunde

  2. Posted by radu on Septembrie 28, 2012 at 4:14 am

    ideal ar fi fara fructe intrucat nu se combina cu seminte. dar e mai bun decat o omleta cu sunca si jumari 😀

    Răspunde

  3. Sa stapanesti cu bine rasnita Pestisorule!
    Iar micul dejun este foarte satios si sanatos. O combinatie de seminte foarte inspirata.

    Răspunde

  4. Posted by Deborah on Decembrie 17, 2012 at 7:27 am

    buna ziua! ce rasnita de cafea aveti? m-ar interesa ca si eu vreau sa cumpar una, dar am inteles ca nu se poate macina seminte sau migdale .

    Răspunde

    • Sarutmana!
      Am una obisnuita, din comert, am luat-o de la Domo cu 80 ron. Macin cu ea seminte mici(in, susan, chia, boabe de mustar, boabe de coriandru). Pentru migdale folosesc un mixer mai mare cu lama in forma S. Cred ca ati reusi sa macinati si migdale daca le faramitati bine inainte.

      Răspunde

Lasă un răspuns

