Dejun Fuga, fuga prin porumb

Salu!

A venit caldul, s-a facut verdele, e bun recele. La pranzul calduros o supa rece ma imbie si linisteste. Am mai auzit prin cateva locuri de supa cruda de porumb, dar n-am gustat pana astazi.

 

Veni, vidi, cumparai  :

1 conserva porumb(din care am folost aprox 300 g)

1 pumn orez bio(sau 1/2 cana faina de orez)

4-5 frunze de busuioc(sau menta)

cateva fire de patrunjel

1/2 catel de usturoi

 

Pumnul de orez(faina) a alunecat in blender si peste el 500 ml apa. Am blenduit 1-2 minute si am strecurat bine laptele ce-a luat fiinta. L-am adaugat in blender alaturi de porumb, busuioc si usturoi. S-au amestecat timp de inca 1-2 minute si dupa am pus patrunjelul bine maruntit. E dulce si racoritoare(mai ales daca apa si porumbul au stat putin la rece).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

5 responses to this post.

  1. E ca o ciorbita? Nu mi-as fi imaginat niciodata un lapte din orez pe post de ciorbita. Am vazut multe feluri de orez la magazinul naturist, unul de culoare rosie, altul neagra..habar nu am cum sa le pregatesc..dar arata fosrte bine. 🙂

    Răspunde

  2. Posted by carmen on Iunie 15, 2012 at 8:10 am

    arata bine, combinatie interesanta!!!

    Răspunde

  3. Posted by Gabriela Lungu on Septembrie 13, 2012 at 3:13 am

    Mi-a placut! Oricum, sunt topita dupa porumb, imi pun si-n salate, si in sandw, dar supa e grozava! Merci de reteta!

    Răspunde

Lasă un răspuns

