Dejun urzicat

Salu!

Am pus mana pe cateva urzici, ele m-au piscat, eu le-am mancat.  Le-am spalat, le-am pus la aparatul de josgatit cu aburi timp de 15 minute, le-am stropit cu putin ulei presat la rece si usturoi, le-am facut pure si-am oftat fericit. Din batrani se povesteste ca ar mai trebui ceva pe langa pasta, asa ca am intins-o pe felii de cartofi facuti la acelasi abur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O salata de loboda e binevenita oricand.

Pofta buna!

5 responses to this post.

  1. Whoa…ce minunatii!!! Am luat si eu azi urzici, loboda si spanac, dar am facut suc din ele…iata ce pierdere! Leurda lipsa la apel! 🙂

    Răspunde

    • E foarte bun sucul!

      Răspunde

      • Asa este, uneori mai pun frunze de gulie, sucul acesta are un gust mai bun decat sucul de varza, desi este asemanator…iar culoare lobodei este tare de frumoasa, eu mi-am luat o cantitate pentru toata saptamana. Este atat de energizant incat nu ma mai pot opri din treaba..si am destula :))

      • Bine ca mi-ati zis, o sa fac si eu saptamana asta.

      • Eu adun frunzele de gulie de la Kaufland (m-a invatat cineva intelept)…lumea le arunca si cumpara doar gulia…aceste frunze sunt minunate, la fel fac cu cele de ridichii de la piata, lumea le roaga pe precupete sa le rupa..ce pierdere…sunt atat de bune! Te rog frumos sa ma tutuiesti, nu conteaza varsta intre prieteni..fie ei si virtuali. :))

Lasă un răspuns

