Cina pe Paine

Salu!

Cand o adunatura  de grau devine o adunatura de faina e musai ca adunatura numarul doi sa devina un aliment. In cazul de azi, ceva paine-lipie. Dupa incercari insufletite si bucurii langa geamuri fumurii am gasit combinatia placuta gustului meu.

Au iesit la tabla :

faina integrala de grau(cantitatea in functie de cate lipii doriti)

condimente

ierburi uscate

seminte de susan, floarea soarelui

5-6 catei de usturoi

apa

Am pus faina intr-un vas si am intrebat-o politicos cata apa o sa vrea ca sa se poata framanta. Am curatat usturoiul si l-am mixat cu apa. Am turnat apa ustuiorata peste faina, am framantat si am adaugat semintele si condimentele-in cazul meu niste amestecuri mexicane, ierburile uscate(leustean, tarhon). I-am spus cateva vorbe frumoase si am intins coca sub forma unei lipii(e mai usor daca va ungeti mainile cu ulei). Am pus lipia in tigaia usor incinsa si am lasat cate 2-3 minute pe fiecare parte.

Sugestiile de prezentare sunt in functie de starea de moment, in cazul asta o salata de vlastari, spanac si rucola in sos de ulei de masline si soia a facut minuni :

 

 

 

 

 

 

 

 

Sau :

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

6 responses to this post.

  1. Multumim! Mă gândeam câtă apă a dorit faina..dar să ma orientez aşa cum făcea bunica mea : „cat cuprinde”…:)

    Răspunde

  2. Posted by Alina on Martie 17, 2012 at 3:36 pm

    Cea mai buna pizza 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

