Dejun Linte cu salata proaspata

Salu!

A aparut usturoiul proaspat. Ca sa nu vina singur, a ajuns cu vecinu’ spanac si cu salata valeriana . Toate proaspat culese de la BioHrana .  Festinul cel mare o sa fie cand apare si leurda.  Astazi alaturarea s-a facut intre :

250 g linte rosie

3 fire usturoi verde

5-6 frunze de spanac

o mana de salata valeriana

1 ceapa rosie mica

2 catei de usturoi uscat

condimente( eu am folosit un mix de condimente de la AFAF )

Am fiert lintea 25 de minute(isi mareste volumul de 3 ori), am strecurat-o bine si am  facut-o pasta cu o furculita. Am taiat marunt ceapa rosie si usturoiul uscat, am amestecat cu lintea si am adaugat condimentele.

Am maruntit usturoiul verde, salata si spanacul si le-am amestecat bine cu ulei presat la rece, otet de mere cu miere si putin sos de soia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Din capitolul „Floricele pe campiiii” trebuie mentionate plantele din flora spontana despre care ne povesteste Mimi Walter si care ne pot ajuta dupa ce-am hibernat-fie si fara doape in fund. Saptamana asta o sa discutam si despre paine.

Pofta buna!

5 responses to this post.

  1. Posted by TATIANA on Martie 14, 2012 at 2:10 am

    Bun, bun, ……..interesanta combinatia demna de inspiratie. Pateul de linte am mai facut dar este demn de luat in seama combinatia.
    O zi buna!

    Răspunde

  2. Deja in piata am vazut loboda si urzici! Astept si leurda!
    Nu numai pare, dar e si foarte gustos acel pateu, m-am insirat de la tine, am mancat linte pentru prima data. Multumesc, e grozava! 🙂

    Răspunde

    • Caut si eu urzici, dar tot leurda e cea mai asteptata.

      Răspunde

      • Eu am un storcator Lexen, care m-a anuntat ca s-a plictisit de atata patrunjel, telina si frunze de gulii si iarba de grau…ca vrea si el altceva. I-am promis ceva urzici, spanac si loboda 🙂
        Leurda o savurez asa cum este ea, simpla, spalata si curata…un pic usturoiata..dar ce gustoasa! Inca nu am gasit in Obor.
        Abia astept sa vad ce prepari tu cu ea, pentru ca in ultima vreme, te copiez intens :))

      • Buna idee cu sucul de urzici, n-am baut. Leurda e cea mai asteptata primavara asta.

Lasă un răspuns

