Dejun cu telina in telina

Salu!

Am dat sa curat o telina si parca nu-mi venea sa-i arunc invelisul, asa ca m-am gandit sa ma scap de spalat o farfurie. In jumatate de telina scobita au intrat :

1/2 de telina data pe razatoare

1 gulie data pe razatoare

rosii cherry

1 avocado

vlastari de floarea soarelui

usturoi

marar

stafide(optional, eu pun stafide in orice)

 

Am amestecat telina, gulia, avocado-ul, usturoiul si mararul pana s-au legat bine si la sfarsit am adaugat rosiile, vlastarii si stafidele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

3 responses to this post.

  1. Ce farfurie! Portelan de Limoge? :))

    Răspunde

  2. Primul Limoge comestibil! Are si gravura naturala! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

