Dejun Portocaliu cu rosii

Salu!

In cinstea unor zile calduroase cu fete frumoase am josgatit o supa rece de legume. In cinstea frigului ce-o sa plece am pus in ea niste spaghetti calde.

In vis, pe campia inverzita din varf de munte au aparut :

10 rosii cherry

1/2 de ardei gras

1 castravete(decojit)

1 fir de ceapa verde

usturoi

spaghetti integrale

ulei presat la rece

Am pus in blender rosiile, castravetele, ardeiul, ceapa si usturoiul si am amestecat cu putina apa. Am fiert pastele , le-am scurs si le-am adaugat peste. Am adaugat o lingurita de ulei, marar si boia. Am ornat cu seminte de canepa.

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

One response to this post.

  1. mmm..Pofta Bună!

    Răspunde

Lasă un răspuns

