Dejun cu gusturi

Salu!

M-am reintalnit cu gulia si-am trimis-o la discutii cu varza kale si un dovlecel. Cand m-am intors, luasera forme care mai de care mai rustice.

Prezenta :

o legatura de varza kale

o gulie

un dovlecel

ulei presat la rece

suc de lamaie

seminte crude de floarea soarelui(migdale, caju)

stafide(merisor)

goji

Varza kale si-a pastrat verdeata si si-a alungat nervurile si tulpinile. S-a taiat marunt si s-a frecat cu ulei,  suc de lamaie, seminte de floarea soarelui si stafide. Gulia s-a dat pe razatoare si s-a amestecat cu niste goji.  Dovlecelul s-a curatat de coaja si a luat forme de umplut. Asa a aparut o salata cu toate gusturile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

3 responses to this post.

  1. Demn de Oscar!

    Răspunde

  2. Posted by elena on Martie 1, 2012 at 9:32 am

    pai sigur ca da,ca doar aveti kale,dar eu care nu am ce fac?

    Răspunde

Lasă un răspuns

