Cina

Ola!

As vrea sa multumesc pe aceasta cale parintilor, prietenilor, managerului si mai ales Oliviei Steer pentru ideea de a face  alaturarea  cartofi natur – alge.

S-au perindat pe masa din bucatarie :

cativa cartofi

o mana de alge de mare

usturoi

ulei de susan

sucul de la o lamaie

jumatate de ceapa rosie

o mana de rucola

Am curatat cartofii, i-am taiat cuburi perfecte(L=1,2 cm) si i-am pus la masinaria cu aburi aprox 15 min. Intre timp am pus algele la inmuiat, le-am stors bine si le-am amestecat cu uleiul de susan, ceapa taiata marunt si sucul de lamaie. Am scos cartofii, i-am amestecat cu algele si am turnat deasupra mujdei de usturoi(usturoi, apa, ulei presat la rece).

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

9 responses to this post.

  1. Ai primit un Oscar!!! :)))
    Este cumva si rozmarin..sau nu vad eu bine? Arata de reviste!

    Răspunde

  2. Posted by elena on Februarie 28, 2012 at 11:51 am

    Pai Golden da o fuga pana la noi ca e dealul plin de rozmarin.Poti sa-l conservi,in ulei de masline.ai vazut e ca un bradut,ii scoti acele si le pui in borcanel bine presate.Umpli cu ulei .Si cand ai nevoie scoti de acolo un varf de lingurita….e bun,bun.

    Răspunde

  3. O masa gustos de perfecta 😉

    Răspunde

  4. Posted by Flores on Martie 2, 2012 at 1:47 am

    Eu am cumparat alge uscate, le-am hidratat pe toate si dupa ce le-am mirosit nu am mai putut sa le mananc pentru ca aveau miros de balta. E valabil la orice tip de alge si ar trebui sa ma obisnuiesc incet, incet cu ideea?

    Răspunde

  5. Posted by Mihaela on Mai 24, 2012 at 1:52 pm

    Felicitari! Atat de simplu si in acelasi timp imi ploua in gura. Ma bucur ca te-am descoperit.

    Răspunde

  6. Foarte interesanta ideea .. abia astept sa o incerc 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

