Dejun Sfecla cu 6 etaje

Salu!

Am inaltat o sfecla si-am cimentat-o in simturi si trairi cu avocado. Locuitorii cladirii sunt niste frunze de patrunjel, iar in gradina doua rosii uriase.

Am folosit ca utilaje de constructii :

1 sfecla medie

1 avocado

usturoi

ceapa

ulei presat la rece

patrunjel

sucul de la jumatate de lamaie

Am facut o pasta din avocado, ulei si usturoiul tocat marunt, peste care am adaugat ceapa si patrunjelul maruntit. Am taiat sfecla in 3, dupa care am pus bucatile la fiert circa 8-10 minute, cat sa o pot taia usor(felii subtiri) si sa fie masticabila. Cu planul urbanistic in gand, am turnat un etaj de sfecla, urmat de unul de pasta de avocado, deasupra patrunjel si tot asa, depinde de cate etaje aveti autorizatie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un cartier de vile poate fi prezentat asa :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

4 responses to this post.

  1. Ce bine că ai obținut autorizație de construcție și ai avut un solid studiu de fezabilitate! Altfel nu mai vedeam noi aşa o frumusețe de imobil! 🙂

    Răspunde

  2. Posted by Alina on Februarie 27, 2012 at 6:06 pm

    delicios!

    Răspunde

Lasă un răspuns

