Dejun cu paste

Ola!

„Dar paste mananci? Dar paste mananci? Cum faci pastele?” M-a intrebat atata lume intr-un timp asa de scurt ca mi s-a facut pofta. In secunda urmatoare poftei mi-am amintit de Cornelia Marin si invataturile ei despre paste .  Pe scurt, conditiile sunt :

-sa fie integrale(cu fibre)

-sa fie sub forma de spaghetti

-sa fie cat mai subtiri

-sa fie bio(sa fie viata!)

Asa ca am luat buciumul si-am chemat la mine :

-spaghetti integrale

-busuioc proaspat

-rosii cherry

-ulei presat la rece

-usturoi

-vlastari de floarea soarelui

Am pus apa la fiert iar dupa ce a dat in clocot am adaugat pastele pentru cateva minute, la foc mic. Din rosii, busuioc, ulei si usturoi am facut un sos datator de viata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Le-am lasat un pic sa se raceasca si le-am facut cunostinta cu o salata de vlastari de floarea soarelui.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

Lasă un răspuns

