Dejun cu spanac si conopida

Ola!

Cand eram mic si pitic m-a invatat Andreea Lazarescu sa fac orez de conopida.  Cand am mai crescut m-a invatat sa fac pesto de masline. Acum, in plina maturitate, am mai pus niste spanac.

In distributie :

cateva varfuri dintr-o conopida

4-5 frunze de spanac(din piata, nu baby spinach din Carrefour)

un pumn de seminte de floarea soarelui crude si decojite

3 rosii cherry coapte

10-12 masline nesarate(preferabil de la magazinele grecesti)

o lingurita ghimbir ras

usturoi

o mana de mazare congelata

o mana de stafide

seminte de in si canepa(optional)

Prima oara am facut faina din semintele de floarea soarelui, peste care am pus rosiile cherry, maslinele(carora le-am scos samburii) si usturoiul tocat. Am mixat pana a devenit o pasta. Am facut straturi de frunze de spanac intre care s-a turnat pasta de masline.

Dupa am bagat in mixer varfurile de conopida si am amestecat pana a devenit ceva asemanator orezului. Am scos rezultatul intr-un castron si am pus peste mazarea decongelata(sub jet de apa), ghimbirul, semintele de in si canepa si stafidele.

Intr-o farfurie am alaturat cele pregatite si vlastari de varza rosie .

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

2 responses to this post.

  1. Io bag de seama ca esti un talent extrordinar. In afara de faptul ca faci niste combinatii inedite, mai arata si excelent totul. Cred ca stii ca m-am abonat la tine si primesc in fiecare zi deliciile tale culinare pe mail , nu am totdeauna timp sa comentez, dar de citit te citesc. Revenind la talent, nu e vorba numai de talent culinar , care este indiscutabil, dar mai ai si talent scriitoricesc. Bravo, my dear young friend!

    Răspunde

Lasă un răspuns

