Cina cu andive

Ola!

Andivele au vitamine, minerale si gust amar. La ultima parte trebuie lucrat un pic. Am scos borcanul cu inspiratie si-am pus pe masa :

o andiva

o mana de nuci

5 rosii cherry

usturoi

jumatate de ceapa uscata

un morcov

o lingura de sirop de agave

ulei presat la rece

sucul de la jumatate de lamaie

o legatura de patrunjel

jumatate de castravete mic

seminte de canepa

Am facut faina din nuci, peste care am adaugat 3 rosii cherry, usturoi dupa gust(la mine gustul cere mult), o lingura de ulei si putina apa. Am mixat pana a devenit o pasta, dupa care am adaugat ceapa taiata marunt, siropul de agave, jumatate de morcov dat pe razatoarea mica, suc de lamaie. Pasta rezultata s-a cuibarit in doua foi de andive si s-a invelit cu seminte de canepa.

Langa am facut o salata din patrunjel, 2 rosii, castravete, ulei si suc de lamaie. Pentru o culoare mai pretentioasa si un gust dulceag am pus si restul de morcov dat pe razatoare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

One response to this post.

  1. Asta mancare adevarata! Sunt satula de toate mieunatele cu bomboane raw. Aici e adevarata sursa de sanatate. Sa tot mananci dintr-un astfel de platou 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

