Mic dejun

Ola!

Aveam pofta de niste biscuiti crocanti, asa ca i-am incropit din fulgi de ovaz si doua mere. Am dat merele pe razatoare si dupa le-am mixat cu fulgii de ovaz. Cand nu se uita nimeni am pus o lingura de sirop de agave, cateva stafide si seminte de floarea soarelui. Am facut forme de biscuiti din compozitie si le-am pus in deshidrator vreo 8 ore(sa-i mai verificati ca sa nu fie prea crocanti dupa).

Langa am facut o pasta din doua banane si cateva coacaze(stafide, merisor sau ce aveti).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cum micul dejun mi s-a parut un pic prea solid, am facut un lapte de cocos pe care l-am indulcit cu putina vanilie si o lingurita de agave.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

One response to this post.

Lasă un răspuns

