Cina de mazare

Salu!

Se-ntampla sa-mi amintesc de mazare si de gustul ei si sa-mi dau seama ca de fiecare data cand fac crema asta ma intreb de ce nu o  mananc zilnic.

Pentru doua portii s-au jertfit :

2 avocado

2 cani de mazare (congelata, lasata 1 minut sub jet de apa rece)

usturoi

o ceapa rosie medie

ulei presat la rece

sare, cayenne, boia de ardei dulce

Am pus in blender avocado, mazarea si usturoiul(o bucata medie), am incalzit putin aproximativ 500-600 ml de apa(depinde cat de cremoasa o doriti), am adaugat peste si am mixat pana a devenit o pasta. Am adaugat peste condimentele, putin ulei si ceapa taiata marunt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cum as mai fi rontait ceva, am taiat fasii 2 morcovi dupa modelul dovleceilor si i-am plouat cu ulei presat la rece, suc de lamaie, seminte de in si de susan.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele doua feluri au mers impreuna de minune.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

2 responses to this post.

  1. Numai cand vad aceste culori ma indeamna sa imi fac si eu! Multumesc pentru ideile excelente! 🙂

    Răspunde

  2. Arata foarte bine. Si eu vreau sa fac supa de mazare ca n-am mancat pana acum si multa lume o lauda.

    Răspunde

Lasă un răspuns

