Cina Sushina

Salu!

Destinderea de duminica m-a manat spre ceva simplu, rapid si gustos. Cum vazusem o poza cu sushi cu vlastari, am pus planul in actiune.

Necesitat-am :

alge nori pentru sushi

vlastari – eu am pus trifoi si varza rosie

o bucata de sfecla

o mana de seminte de floarea soarelui

putin ulei presat la rece

seminte de canepa(optional)

usturoi

apa

Am facut faina de floarea soarelui mixand semintele, dupa care am unit in mixer sfecla rasa, o lingura de ulei, usturoiul si apa pana au devenit un sos gustos.  Am indesat vlastarii in alga nori, dupa am taiat felii.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

Lasă un răspuns

