Dejun aromat

Salu!

Daca sunt ceea ce mananc, zilele astea sunt naut. Incantat! Am fiert putin naut, cu gandul ca voi simti ce sa pun langa el. Si cu gandul la sculpturile lui Brancusi am spalat cateva frunze de varza kale, le-am taiat marunt si le-am pus intr-un castron. Am udat cu sucul de la jumatate de lamaie, o lingurita de ulei presat la rece, am nins putina sare de mare, seminte de susan si seminte de in si am pus un sos de rosii din rosii deshidratate si cateva frunze de busuioc.  Cel mai mult imi place la kale ca e maleabila si ia imprumuta usor gustul sosului in care o marinezi. Am amestecat bine frunzele cu restul si asa a iesit salata.

Peste boabele de naut am pus un amestec format din : ulei presat la rece, putina apa, sare si flori de portocal.  Ca un complement de gust am alaturat si cateva ridichii. S-au inteles de minune cand nautul cu ulei si portocal s-a vazut cu kale-ul acrisor si ridichia intepatoare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La cuprins avem ingredientele :

o mana de naut

5-6 frunze de varza kale

2-3 ridichii

seminte de in si susan

ulei presat la rece

suc de lamaie

3 felii de rosii uscate

3 frunze de busuioc

sare, flori de portocal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pofta buna!

3 responses to this post.

  1. Nautul e miez

    Răspunde

  2. Posted by Anna on Februarie 14, 2012 at 11:54 am

    O corecţie mică: o ridiche, două ridichi.
    Mumai bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

