Mic dejun

Buna dimineata!

Primul lucru pe care l-am baut azi a fost apa calda cu suc de lamaie. Amestecul asta formeaza o echipa de curatenie inauntrul tau. Mi-am amintit dupa de intrebarea unei prietene : ‘Tu mananci paine cu unt si cu miere dimineata?’ Ce pot sa raspund? Am zis nu, insa gustul educat al trecutului mi-a trezit papilele si nu le-a mai lasat in pace. Dar nu pot sa diger drojdia din paine si nici nu ma gandesc la grasimea untului.  Am gasit o alternativa si sunt sigur ca daca as fi gustat acum pentru prima oara paine si unt nu m-ar fi atras.

Din aluatul bomboanelor de aseara(curmale, fulgi de cocos, faina de goji) am pastrat o parte, am facut niste biscuiti subtiri si i-am pus la deshidrator* la 40 de grade vreo 6 ore.  Rezultatul e divin.

Alaturi am mixat 2 banane pana au devenit pasta(se pot face si cu furculita), dupa le-am imprietenit cu stafide si fulgi de ovaz. Am intins pe biscuiti si m-am gandit ca pot spune zambind ca nu mananc paine cu unt si cu miere.

 

 

 

 

 

 

 

Restul de amestec s-a savurat ca pe-o budinca, doar ca mai buna.

 

 

 

 

 

 

 

 

* Deshidratorul e un aparat care face acelasi lucru ca un cuptor, dar temperatura de coacere e mai mica, intre 35-70 de grade. Cu cat preparam alimentele la temperatura mai mica cu atat sunt mai nutritive(enzimele se distrug la o temperatura de peste 40 de grade).  Daca nu il ai poti pune biscuitii la cuptor cu focul dat la minim si cu usa intredeschisa.

Lasă un răspuns

