Dejun

Cum de cateva zile visez si vad in fata ochilor avocado si porumb, am cules din gradina cele doua bunatati si-am alcatuit o supa.

Asadar :

1 avocado

2-3 linguri de porumb la conserva

500 ml lapte de cocos *

Toate ingredientele au intrat in blender, au dansat si s-au unit.  Am adaugat piper cayenne, boia si seminte de canepa.

 

 

 

 

 

 

 

 

* Laptele de cocos s-a nascut prin blenduirea timp de 1 minut a 250 g fulgi de cocos si 5-600 ml de apa. Dupa am strecurat si fulgii de cocos s-au folosit la bomboane.

2 responses to this post.

  1. Posted by elena on Februarie 4, 2012 at 3:05 pm

    Si daca nu am eu lapte de cocos,oare cu ce sa-l inlocuiesc?

    Răspunde

  2. Am facut lapte de cocos din fulgi de cocos mixati cu apa si dupa strecurat. Daca nu ai fulgi de cocos poti folosi lapte de nuci dupa acelasi principiu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

